En toen was het schooljaar afeglopen. Ik ben over, naar de 3e. En daat ben ik blij me (:
Dus nu heb ik vakantie. Morgen vertrekt ik al, naar Frankrijk, vlak bij Brive, naar camping le Vaurette. We zien wel wat er van komt, om eerlijk te zijn heb ik er to-taal geen zin in.
Dat wordt leuk, 2 dagen met me broertje in de auto. Ik denk dat ik dat ga overleven met muziek, lezen en heel veel schrijven. Want dat is nou eenmaal leuk.
Wat een saaie blog is dat, naja anyway, ik hoop natuurlijk op een leuke vakantieboy, maar misschien is die er wel niet. Ik ben benieuwd ^^
Opzich was dit het weer, want ik heb geen inpiratie. Btw, papa's laptop gaat mee op vakantie. *doeteendansje*
Tot over 3 of 4 weken.
'xoxo
Geen opmerkingen:
Een reactie posten