30.9.10

Miserable at best.

Van binnen zo veel woede.
Zo veel opgekropte gevoelens.
Gevoelens die ik je niet kan laten zien.
Zo veel woede.
Woede vanwege dingen die kapot gaan.
Dingen.
Een vriendschap.
Een gebroken vriendschap.
De woede.
Woede die er niet uit kan.
Woede die er niet uit wil.

This is the end

Was dit het dan? Is dit het einde?
Stiekem hoop ik dat het niet zo is, maar diep van binnen weet ik dat het wel zo is. Aan de ene kant denk ik dat het zo beter is, maar aan de andere kant vraag ik het af hoe ik het nu moet redden?
Want die persoon, die er altijd voor je was, is er nu niet meer. Die persoon zal ook niet meer terugkeren. Ookal heb ik nog zo mijn best gedaan voor die persoon, zoveel geprobeerd. Dit is het einde. Klaar punt uit.

22.9.10

Don't know why

Ik was zo blij toen ik je leerde kennen, zo blij. Eindelijk iemand die me begreep. Iemand die mijn problemen aan kon horen en me kon helpen als ik het moeilijk had. Van binnen bloeide ik helemaal op. Het was zo fijn dat ik jou had gevonden. Je was heel veel voor mij gaan betekenen, en ik ook voor jou. Jij voelde als mijn beste vriend.

Ik kreeg smsjes van je; '' Slaaplekkersweety (L) weet dat ik er 24/7 voor je ben, en dat ik om je geef(K) '' of '' Mornin' BF(L) '' Er is nog nooit iemand geweest die zulke smsjes naar me heeft gestuurd en ik wist niet dat ik ooit zo blij kan worden, van eigenlijk, simpele smsjes.

Maar ze zeggen, aan alle mooie dingen komt een eind.. en ik ben heel er bang, dat dat einde nu in zicht is. Ik wil het zo graag goed met je maken, ik wil je zo graag laten geloven dat ik het niet heb gedaan. Ik wil er zo graag weer voor je zijn, met je praten, samen films kijken en alles wat we samen deden.

Je betekend heel veel voor me, nog steeds, en dat zal altijd zo blijven. Kun je me alsjeblieft vergeven voor al mijn fouten?..
'xoxo

4.9.10

Turbulence

De vakantie is voorbij en ik ben weer terug naar school. Aan de ene kant is dat heel fijn, maargoed, je kent de nadelen wel. Soms vraag ik me af, waarom al die nadelen? Aan alles zit wel een nadeel, neem nou bijvoorbeeld mijn vakantie. Het was wel leuk, maar toch, het heeft nadelen. Dingen die gewoon echt niet leuk waren. Of ken je dat? Dan denk je; ''Hé, I Feel good.'' en dan plotseling, iemand hoeft maar één ding te zeggen en dan is het van; ''Hé, I feel like shit.'' Is dat dan een nadeel aan dingen zeggen?

Gelukkig heeft alles ook een voordeel. Dat is iets waar ik heel blij mee ben, anders zou de wereld vol negativiteit zitten, en dat zou toch helemaal niet leuk zijn?

'xoxo

8.7.10

Close Your Eyes

En toen was het schooljaar afeglopen. Ik ben over, naar de 3e. En daat ben ik blij me (:
Dus nu heb ik vakantie. Morgen vertrekt ik al, naar Frankrijk, vlak bij Brive, naar camping le Vaurette. We zien wel wat er van komt, om eerlijk te zijn heb ik er to-taal geen zin in.
Dat wordt leuk, 2 dagen met me broertje in de auto. Ik denk dat ik dat ga overleven met muziek, lezen en heel veel schrijven. Want dat is nou eenmaal leuk.
Wat een saaie blog is dat, naja anyway, ik hoop natuurlijk op een leuke vakantieboy, maar misschien is die er wel niet. Ik ben benieuwd ^^
Opzich was dit het weer, want ik heb geen inpiratie. Btw, papa's laptop gaat mee op vakantie. *doeteendansje*
Tot over 3 of 4 weken.
'xoxo

25.6.10

Hey There Delilah

Op het moment ben ik zo blij met mezelf, met alles eigenlijk. Het gaat opeens heel goed,behalve school dan, maar ik ga toch wel over.

Maar ik ben de afgelopen week non stop happy en het voelt zo fijn. Ontzettend aardig en lief meisje leren kennen, waar ik echt super mee kan praten. Ik ken haar 4 dagen of nouja, ik ga pas 4 dagen met haar om, maar het voelt echt als 3 jaar. Het is zo fijn om even iemand te hebben waarmee je kan praten, waar je alles aan kan vertellen. Iemand die je begrijpt.

Ik wordt ook vrolijk van het lekkere weer. zon, zon, zon en nog meer zon. Geweldig (: ooh, en nog iets. De blog; In Your Arms. Die gaat over een jongen. En vandaag was ik met hem naar de stad. Het was echt heel gezellig, ik heb zeker een leuke middag gehad.
Ik vond het sowieso tof omdat ik me gewoon op mijn gemak voelde, geen zenuwen, niks, gewoon op mijn gemak. En dat heb ik echt nooit, tenminste nooit als ik met een leuke jongen naar de stad ga. Dus ik vond het helemaal geweldig dat ik me zo op mijn gemak voelde en gewoon lekker mezelf kon zijn. Hij leest dit waarschijnlijk ook, haha. ''Hoi Niels (:''

Maargoed, het maakt mij geen fuck uit. Ik ben blij met mezelf, alles voelt goed, alles gaat goed en ik geniet van de leuke dingen.

'xoxo.