
26.6.10
25.6.10
Hey There Delilah
Op het moment ben ik zo blij met mezelf, met alles eigenlijk. Het gaat opeens heel goed,behalve school dan, maar ik ga toch wel over.
Maar ik ben de afgelopen week non stop happy en het voelt zo fijn. Ontzettend aardig en lief meisje leren kennen, waar ik echt super mee kan praten. Ik ken haar 4 dagen of nouja, ik ga pas 4 dagen met haar om, maar het voelt echt als 3 jaar. Het is zo fijn om even iemand te hebben waarmee je kan praten, waar je alles aan kan vertellen. Iemand die je begrijpt.
Ik wordt ook vrolijk van het lekkere weer. zon, zon, zon en nog meer zon. Geweldig (: ooh, en nog iets. De blog; In Your Arms. Die gaat over een jongen. En vandaag was ik met hem naar de stad. Het was echt heel gezellig, ik heb zeker een leuke middag gehad.
Ik vond het sowieso tof omdat ik me gewoon op mijn gemak voelde, geen zenuwen, niks, gewoon op mijn gemak. En dat heb ik echt nooit, tenminste nooit als ik met een leuke jongen naar de stad ga. Dus ik vond het helemaal geweldig dat ik me zo op mijn gemak voelde en gewoon lekker mezelf kon zijn. Hij leest dit waarschijnlijk ook, haha. ''Hoi Niels (:''
Ik vond het sowieso tof omdat ik me gewoon op mijn gemak voelde, geen zenuwen, niks, gewoon op mijn gemak. En dat heb ik echt nooit, tenminste nooit als ik met een leuke jongen naar de stad ga. Dus ik vond het helemaal geweldig dat ik me zo op mijn gemak voelde en gewoon lekker mezelf kon zijn. Hij leest dit waarschijnlijk ook, haha. ''Hoi Niels (:''
Maargoed, het maakt mij geen fuck uit. Ik ben blij met mezelf, alles voelt goed, alles gaat goed en ik geniet van de leuke dingen.
'xoxo.

15.6.10
I Must Be Dreaming
Dit ben ik
De ene dag vol blijdschap
De andere dag vol verdriet
Dit ben ik
Je denkt dat je me kent
Maar het meisje dat je kent
Maar het meisje dat je kent
Dat meisje ben ik niet
14.6.10
Live life loud.
Kan iemand me vertellen waarom het leven zo moeilijk is? Want ik heb namelijk geen flauw idee..
Soms zou ik zo ontzettend graag willen dat ik weer dat vrolijke meisje van 7 jaar was. Want toen wist ik niet dat het leven zo vreselijk zou zijn, en ook niet dat het leven eigenlijk een bitch is. Toen was alles leuk en vrolijk en perfect, met allemaal leuke mensen om me heen. En nu?, nu is het niet altijd meer zo leuk en vrolijk en perfect, en het leven is écht een bitch.
maargoed, ze zeggen altijd; je moet er maar het beste van maken.
en dat is wat ik nu ga doen, gewoon genieten van alle leuke dingen en er het beste van maken, want ik wil dolgraag weer dat gelukkige en vrolijke meisje zijn, Alleen dan 7 jaar ouder.
'xoxo
8.6.10
In your arms
Ik weet niet hoe ik het je duidelijk moet maken, hoe ik je duidelijk moet maken dat ik zo graag bij je zou willlen zijn, hoe graag ik zou willen dat me vast zou houden. Ook al zou het maar voor even zijn. Het zou me zo geweldig lijken, zo perfect.
Elke keer als ik je zie, en je lacht naar me, dan voel ik me zo blij, zo gelukkig. Het is eigenlijk best gek, dat ik er van gelukkig word om jou te zien lachen en als je dan ook nog gewoon alleen maar ''hoi'' zegt, dan voelt het alsof ik niks meer kan, het enige wat dan nog wil is naar jou kijken.
en nog iets geks, als ik met je op msn praat en je maakt een lieve opmerking, of door alleen maar te zeggen; ""Je kan het wel''. Dat maakt me zo blij. Het geeft me gewoon vertrouwen in mezelf en stiekem voelt het verschrikkelijk goed.
'xoxo
Abonneren op:
Posts (Atom)