Op het moment ben ik zo blij met mezelf, met alles eigenlijk. Het gaat opeens heel goed,behalve school dan, maar ik ga toch wel over.
Maar ik ben de afgelopen week non stop happy en het voelt zo fijn. Ontzettend aardig en lief meisje leren kennen, waar ik echt super mee kan praten. Ik ken haar 4 dagen of nouja, ik ga pas 4 dagen met haar om, maar het voelt echt als 3 jaar. Het is zo fijn om even iemand te hebben waarmee je kan praten, waar je alles aan kan vertellen. Iemand die je begrijpt.
Ik wordt ook vrolijk van het lekkere weer. zon, zon, zon en nog meer zon. Geweldig (: ooh, en nog iets. De blog; In Your Arms. Die gaat over een jongen. En vandaag was ik met hem naar de stad. Het was echt heel gezellig, ik heb zeker een leuke middag gehad.
Ik vond het sowieso tof omdat ik me gewoon op mijn gemak voelde, geen zenuwen, niks, gewoon op mijn gemak. En dat heb ik echt nooit, tenminste nooit als ik met een leuke jongen naar de stad ga. Dus ik vond het helemaal geweldig dat ik me zo op mijn gemak voelde en gewoon lekker mezelf kon zijn. Hij leest dit waarschijnlijk ook, haha. ''Hoi Niels (:''
Maargoed, het maakt mij geen fuck uit. Ik ben blij met mezelf, alles voelt goed, alles gaat goed en ik geniet van de leuke dingen.
'xoxo.