30.9.10

Miserable at best.

Van binnen zo veel woede.
Zo veel opgekropte gevoelens.
Gevoelens die ik je niet kan laten zien.
Zo veel woede.
Woede vanwege dingen die kapot gaan.
Dingen.
Een vriendschap.
Een gebroken vriendschap.
De woede.
Woede die er niet uit kan.
Woede die er niet uit wil.

This is the end

Was dit het dan? Is dit het einde?
Stiekem hoop ik dat het niet zo is, maar diep van binnen weet ik dat het wel zo is. Aan de ene kant denk ik dat het zo beter is, maar aan de andere kant vraag ik het af hoe ik het nu moet redden?
Want die persoon, die er altijd voor je was, is er nu niet meer. Die persoon zal ook niet meer terugkeren. Ookal heb ik nog zo mijn best gedaan voor die persoon, zoveel geprobeerd. Dit is het einde. Klaar punt uit.

22.9.10

Don't know why

Ik was zo blij toen ik je leerde kennen, zo blij. Eindelijk iemand die me begreep. Iemand die mijn problemen aan kon horen en me kon helpen als ik het moeilijk had. Van binnen bloeide ik helemaal op. Het was zo fijn dat ik jou had gevonden. Je was heel veel voor mij gaan betekenen, en ik ook voor jou. Jij voelde als mijn beste vriend.

Ik kreeg smsjes van je; '' Slaaplekkersweety (L) weet dat ik er 24/7 voor je ben, en dat ik om je geef(K) '' of '' Mornin' BF(L) '' Er is nog nooit iemand geweest die zulke smsjes naar me heeft gestuurd en ik wist niet dat ik ooit zo blij kan worden, van eigenlijk, simpele smsjes.

Maar ze zeggen, aan alle mooie dingen komt een eind.. en ik ben heel er bang, dat dat einde nu in zicht is. Ik wil het zo graag goed met je maken, ik wil je zo graag laten geloven dat ik het niet heb gedaan. Ik wil er zo graag weer voor je zijn, met je praten, samen films kijken en alles wat we samen deden.

Je betekend heel veel voor me, nog steeds, en dat zal altijd zo blijven. Kun je me alsjeblieft vergeven voor al mijn fouten?..
'xoxo

4.9.10

Turbulence

De vakantie is voorbij en ik ben weer terug naar school. Aan de ene kant is dat heel fijn, maargoed, je kent de nadelen wel. Soms vraag ik me af, waarom al die nadelen? Aan alles zit wel een nadeel, neem nou bijvoorbeeld mijn vakantie. Het was wel leuk, maar toch, het heeft nadelen. Dingen die gewoon echt niet leuk waren. Of ken je dat? Dan denk je; ''Hé, I Feel good.'' en dan plotseling, iemand hoeft maar één ding te zeggen en dan is het van; ''Hé, I feel like shit.'' Is dat dan een nadeel aan dingen zeggen?

Gelukkig heeft alles ook een voordeel. Dat is iets waar ik heel blij mee ben, anders zou de wereld vol negativiteit zitten, en dat zou toch helemaal niet leuk zijn?

'xoxo

8.7.10

Close Your Eyes

En toen was het schooljaar afeglopen. Ik ben over, naar de 3e. En daat ben ik blij me (:
Dus nu heb ik vakantie. Morgen vertrekt ik al, naar Frankrijk, vlak bij Brive, naar camping le Vaurette. We zien wel wat er van komt, om eerlijk te zijn heb ik er to-taal geen zin in.
Dat wordt leuk, 2 dagen met me broertje in de auto. Ik denk dat ik dat ga overleven met muziek, lezen en heel veel schrijven. Want dat is nou eenmaal leuk.
Wat een saaie blog is dat, naja anyway, ik hoop natuurlijk op een leuke vakantieboy, maar misschien is die er wel niet. Ik ben benieuwd ^^
Opzich was dit het weer, want ik heb geen inpiratie. Btw, papa's laptop gaat mee op vakantie. *doeteendansje*
Tot over 3 of 4 weken.
'xoxo

25.6.10

Hey There Delilah

Op het moment ben ik zo blij met mezelf, met alles eigenlijk. Het gaat opeens heel goed,behalve school dan, maar ik ga toch wel over.

Maar ik ben de afgelopen week non stop happy en het voelt zo fijn. Ontzettend aardig en lief meisje leren kennen, waar ik echt super mee kan praten. Ik ken haar 4 dagen of nouja, ik ga pas 4 dagen met haar om, maar het voelt echt als 3 jaar. Het is zo fijn om even iemand te hebben waarmee je kan praten, waar je alles aan kan vertellen. Iemand die je begrijpt.

Ik wordt ook vrolijk van het lekkere weer. zon, zon, zon en nog meer zon. Geweldig (: ooh, en nog iets. De blog; In Your Arms. Die gaat over een jongen. En vandaag was ik met hem naar de stad. Het was echt heel gezellig, ik heb zeker een leuke middag gehad.
Ik vond het sowieso tof omdat ik me gewoon op mijn gemak voelde, geen zenuwen, niks, gewoon op mijn gemak. En dat heb ik echt nooit, tenminste nooit als ik met een leuke jongen naar de stad ga. Dus ik vond het helemaal geweldig dat ik me zo op mijn gemak voelde en gewoon lekker mezelf kon zijn. Hij leest dit waarschijnlijk ook, haha. ''Hoi Niels (:''

Maargoed, het maakt mij geen fuck uit. Ik ben blij met mezelf, alles voelt goed, alles gaat goed en ik geniet van de leuke dingen.

'xoxo.


15.6.10

I Must Be Dreaming

Dit ben ik
De ene dag vol blijdschap
De andere dag vol verdriet
Dit ben ik
Je denkt dat je me kent
Maar het meisje dat je kent
Dat meisje ben ik niet

14.6.10

Live life loud.

Kan iemand me vertellen waarom het leven zo moeilijk is? Want ik heb namelijk geen flauw idee..

Soms zou ik zo ontzettend graag willen dat ik weer dat vrolijke meisje van 7 jaar was. Want toen wist ik niet dat het leven zo vreselijk zou zijn, en ook niet dat het leven eigenlijk een bitch is. Toen was alles leuk en vrolijk en perfect, met allemaal leuke mensen om me heen. En nu?, nu is het niet altijd meer zo leuk en vrolijk en perfect, en het leven is écht een bitch.

maargoed, ze zeggen altijd; je moet er maar het beste van maken.
en dat is wat ik nu ga doen, gewoon genieten van alle leuke dingen en er het beste van maken, want ik wil dolgraag weer dat gelukkige en vrolijke meisje zijn, Alleen dan 7 jaar ouder.
'xoxo

8.6.10

In your arms


Ik weet niet hoe ik het je duidelijk moet maken, hoe ik je duidelijk moet maken dat ik zo graag bij je zou willlen zijn, hoe graag ik zou willen dat me vast zou houden. Ook al zou het maar voor even zijn. Het zou me zo geweldig lijken, zo perfect.

Elke keer als ik je zie, en je lacht naar me, dan voel ik me zo blij, zo gelukkig. Het is eigenlijk best gek, dat ik er van gelukkig word om jou te zien lachen en als je dan ook nog gewoon alleen maar ''hoi'' zegt, dan voelt het alsof ik niks meer kan, het enige wat dan nog wil is naar jou kijken.

en nog iets geks, als ik met je op msn praat en je maakt een lieve opmerking, of door alleen maar te zeggen; ""Je kan het wel''. Dat maakt me zo blij. Het geeft me gewoon vertrouwen in mezelf en stiekem voelt het verschrikkelijk goed.


'xoxo

28.5.10

Skater Boy

Hai (:
omygawd, ik heb te lang niet gepost. echt slecht van mezelf D: Maargoed, ik heb het ook echt ontzettend druk met school, en volgende week ook nog. Ik moet ook nog eens echt heel erg me best doen omdat ik anders niet over ga. En ik moet sowieso wel over want ik kan al die leuke mensen echt niet missen :( maargoed, ik doe harstikke me best :D
Wat gebeurd er verder zonogal in mijn leventje? Ik kwam erachter dat ik echt wel goede vrienden heb, met dank aan Gerben, Suzanne en Marijke. Verder heb ik een ontzettend schattige jongen leren kennen. Fabian. He's like the cutest thing in the world and his smile makes me incredibly happy :$
Ooh en ik heb vandaag een ontzettend leuk gala jurkje gekocht, en ook schoenen. ik ben er echt blij mee. En ik heb ook ontzettend veel zin in gala,
En opzich heb ik sinds vandaag weer een Avril Lavigne verslaving, het blijft leuk en ik kan nog steeds bijna alle liedjes meezingen (:
Dat was het wel weer voor vandaag.
'xoxo, het meisje met de positieve instelling.

17.5.10

Sick Little Games

Hoi (:
ik weet totaal niks te schrijven, dus ik ga maar even een lijstje maken van leuke dingen die ik nog ga doen.
21.05.10 : Schoolfeest @Preaedinius Gymnasium, Groningen
04.06.10 : Gala @Praedinius Gymnasium, Groningen
05.06.10 : Powerfest @Melkweg, Amsterdam?
02.07.10 : Peacedog Festival @Ede
14.08.10 : Robles Rock @Grootegast?
28.08.10 :Rupspop @ Emmen?
29.11.10 :Lady GaGa @Ahoy, Rotterdam?
Nog geen idee of het allemaal doorgaat, maar dat zie ik nog wel. En wie weet komen er nog dingen bij. En nu wete ik niks meer, dus ga ik maar eens aan mijn huiswerk beginnen.
'xoxo

14.5.10

Friend like that

Vandaag was zo leuk (:
nouja, het begon best kut want ik moest om 6uur uit me bed want ik moest om 7 uur werken. doorgewerkt tot 12 uur. om kwart over 1 was gerben hier. Toen gingen we chillen enso, en toen moest ik om 20over2 bij de dokter zijn, en gerben ging mee. en toen gingen we terug naar huis en gingen we tosti's eten. Daarna gingen we naar de stad., Nieuwe schoenen voor gerben en een bikini voor mij kopen. En toen hebben we ook neiuwe haarverf voor gerben gekocht. Toen gingen we weer naar huis. We hadden besloten dat gerben hier bleef eten dus gingen we even pizzabodems halen bij de AH. maar die waren er niet meer, dus gingen we helemaal naar de AH in lewenborg lopen ;o. maar was wel vet gezellig. en toen waren we thuis en ging ik gerben zn haar verven. en het is heel mooi geworden, en toen gingen we onze pizza's eten en toen ging ik gerbens haar nog stijlen. en toen gingen we foto's maken. en nou heb ik hele mooie foto's van gerben (:


maar wat ik even in het speciaal tegen gerben wil zeggen;
Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen. Ik kan zo goed met je praten, je staat altijd voor me klaar. Als er wat is vrolijk jij me altijd weer op. Je bent echt de beste vriend die ik ooit heb gehad,. ik kan met woorden niet beschrijven hoeveel jij eigenlijk voor me betekend. bedankt dat je er altijd voor me bent, ik hou van je.


'xoxo

13.5.10

I'd do anything

en toen zag ik je weer. het was zo plotseling, en in eerste instantie werd ik behoorlijk boos. boos omdat je me zo veel pijn had gedaan., maar ik kon mijn ogen niet van je afhouden. Even later zag je mij en kwam je naar me toe. Je stootte me aan, lachte naar me en zei ''hoi''. Gewoon heel simpel ''hoi''. maar voor mij was dat al genoeg om alles om me heen even te vergeten. we praatten even en toen liep je weer weg. het was maar heel even, maar het was echt geweldig.
ik snap niet waarom je het niet nog een keer wilde proberen, waarom het zo plotseling over moest zijn, maar dat ik jou keuze geweest en het enige wat ik kan doen is die accepteren.

Ik mis je.


'xoxo

12.5.10

Everything you ever wanted

Het voelt alsof ik je verlies. Alsof ik nooit meer zal spreken. Alsof je opeens van gedachten bent veranderd en mij toch niet meer mag. En het voelt niet fijn, echt niet :$
Ik mis onze gesprekken, ik mis onze smsjes. Ik mis onze leuke tijden.
Wat is daar nu nog van over? niks..
Het voelt zo.. onbeschrijfelijk. Als een leegte, een leegte die jij eerst vulde. Nu lijkt het alsof je er niet meer bent, alsof je me niet meer ziet staan,.

Ik mis je ;(

I need you today

I Miss You

Haii (:
ik schrijf deze blog terwijl ik bij frans zit. Ben net klaar met mijn SO en het ging best wel slecht. Nu heb ik helemaal een hekel aan mijn concentratie probleem D:
Is het je al opgevallen dat elke titel van elk stukje dta ik schrijf de titel van een liedje is? Vast niet, want dit is pas mijn 2e stukje :$ maargoed, de 1e was Welcome to my life, van Simple Plan. En deze is I miss you, van Blink 182. Ik hou echt van die bands <3

Ik heb zo'n zin in 3 juli. Dan zie ik Only Seven Left eindelijk weer. Ik ga samen met suzanne en marijke en ik blijf met suuz bij marijke slapen.

I love Only Seven Left.


'xoxo

11.5.10

Welcome to my life.

Hai (:
Ik heb net besloten om hier elke dag te gaan posten. Voor de lol, en omdat ik het superfijn vind om mijn gevoel van me af te kunnen schrijven.

Omdat dit de 1e post is wil ik een aantal mensen bedanken die altijd voor me klaarstaan en zeker een grote inspratiebron voor me zijn.

~ Gerben, Suzanne, Marijke, Sandra, Mark & Daan (:
ik hou van jullie.


'xoxo