Haii (:
ik schrijf deze blog terwijl ik bij frans zit. Ben net klaar met mijn SO en het ging best wel slecht. Nu heb ik helemaal een hekel aan mijn concentratie probleem D:
Is het je al opgevallen dat elke titel van elk stukje dta ik schrijf de titel van een liedje is? Vast niet, want dit is pas mijn 2e stukje :$ maargoed, de 1e was Welcome to my life, van Simple Plan. En deze is I miss you, van Blink 182. Ik hou echt van die bands <3
ik schrijf deze blog terwijl ik bij frans zit. Ben net klaar met mijn SO en het ging best wel slecht. Nu heb ik helemaal een hekel aan mijn concentratie probleem D:
Is het je al opgevallen dat elke titel van elk stukje dta ik schrijf de titel van een liedje is? Vast niet, want dit is pas mijn 2e stukje :$ maargoed, de 1e was Welcome to my life, van Simple Plan. En deze is I miss you, van Blink 182. Ik hou echt van die bands <3
Ik heb zo'n zin in 3 juli. Dan zie ik Only Seven Left eindelijk weer. Ik ga samen met suzanne en marijke en ik blijf met suuz bij marijke slapen.
I love Only Seven Left.
'xoxo
Geen opmerkingen:
Een reactie posten