Vandaag was zo leuk (:
nouja, het begon best kut want ik moest om 6uur uit me bed want ik moest om 7 uur werken. doorgewerkt tot 12 uur. om kwart over 1 was gerben hier. Toen gingen we chillen enso, en toen moest ik om 20over2 bij de dokter zijn, en gerben ging mee. en toen gingen we terug naar huis en gingen we tosti's eten. Daarna gingen we naar de stad., Nieuwe schoenen voor gerben en een bikini voor mij kopen. En toen hebben we ook neiuwe haarverf voor gerben gekocht. Toen gingen we weer naar huis. We hadden besloten dat gerben hier bleef eten dus gingen we even pizzabodems halen bij de AH. maar die waren er niet meer, dus gingen we helemaal naar de AH in lewenborg lopen ;o. maar was wel vet gezellig. en toen waren we thuis en ging ik gerben zn haar verven. en het is heel mooi geworden, en toen gingen we onze pizza's eten en toen ging ik gerbens haar nog stijlen. en toen gingen we foto's maken. en nou heb ik hele mooie foto's van gerben (:
nouja, het begon best kut want ik moest om 6uur uit me bed want ik moest om 7 uur werken. doorgewerkt tot 12 uur. om kwart over 1 was gerben hier. Toen gingen we chillen enso, en toen moest ik om 20over2 bij de dokter zijn, en gerben ging mee. en toen gingen we terug naar huis en gingen we tosti's eten. Daarna gingen we naar de stad., Nieuwe schoenen voor gerben en een bikini voor mij kopen. En toen hebben we ook neiuwe haarverf voor gerben gekocht. Toen gingen we weer naar huis. We hadden besloten dat gerben hier bleef eten dus gingen we even pizzabodems halen bij de AH. maar die waren er niet meer, dus gingen we helemaal naar de AH in lewenborg lopen ;o. maar was wel vet gezellig. en toen waren we thuis en ging ik gerben zn haar verven. en het is heel mooi geworden, en toen gingen we onze pizza's eten en toen ging ik gerbens haar nog stijlen. en toen gingen we foto's maken. en nou heb ik hele mooie foto's van gerben (:
maar wat ik even in het speciaal tegen gerben wil zeggen;
Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen. Ik kan zo goed met je praten, je staat altijd voor me klaar. Als er wat is vrolijk jij me altijd weer op. Je bent echt de beste vriend die ik ooit heb gehad,. ik kan met woorden niet beschrijven hoeveel jij eigenlijk voor me betekend. bedankt dat je er altijd voor me bent, ik hou van je.
'xoxo

Geen opmerkingen:
Een reactie posten