Hai (:
omygawd, ik heb te lang niet gepost. echt slecht van mezelf D: Maargoed, ik heb het ook echt ontzettend druk met school, en volgende week ook nog. Ik moet ook nog eens echt heel erg me best doen omdat ik anders niet over ga. En ik moet sowieso wel over want ik kan al die leuke mensen echt niet missen :( maargoed, ik doe harstikke me best :D
Wat gebeurd er verder zonogal in mijn leventje? Ik kwam erachter dat ik echt wel goede vrienden heb, met dank aan Gerben, Suzanne en Marijke. Verder heb ik een ontzettend schattige jongen leren kennen. Fabian. He's like the cutest thing in the world and his smile makes me incredibly happy :$
Ooh en ik heb vandaag een ontzettend leuk gala jurkje gekocht, en ook schoenen. ik ben er echt blij mee. En ik heb ook ontzettend veel zin in gala,
En opzich heb ik sinds vandaag weer een Avril Lavigne verslaving, het blijft leuk en ik kan nog steeds bijna alle liedjes meezingen (:
Dat was het wel weer voor vandaag.
'xoxo, het meisje met de positieve instelling.


