28.5.10

Skater Boy

Hai (:
omygawd, ik heb te lang niet gepost. echt slecht van mezelf D: Maargoed, ik heb het ook echt ontzettend druk met school, en volgende week ook nog. Ik moet ook nog eens echt heel erg me best doen omdat ik anders niet over ga. En ik moet sowieso wel over want ik kan al die leuke mensen echt niet missen :( maargoed, ik doe harstikke me best :D
Wat gebeurd er verder zonogal in mijn leventje? Ik kwam erachter dat ik echt wel goede vrienden heb, met dank aan Gerben, Suzanne en Marijke. Verder heb ik een ontzettend schattige jongen leren kennen. Fabian. He's like the cutest thing in the world and his smile makes me incredibly happy :$
Ooh en ik heb vandaag een ontzettend leuk gala jurkje gekocht, en ook schoenen. ik ben er echt blij mee. En ik heb ook ontzettend veel zin in gala,
En opzich heb ik sinds vandaag weer een Avril Lavigne verslaving, het blijft leuk en ik kan nog steeds bijna alle liedjes meezingen (:
Dat was het wel weer voor vandaag.
'xoxo, het meisje met de positieve instelling.

17.5.10

Sick Little Games

Hoi (:
ik weet totaal niks te schrijven, dus ik ga maar even een lijstje maken van leuke dingen die ik nog ga doen.
21.05.10 : Schoolfeest @Preaedinius Gymnasium, Groningen
04.06.10 : Gala @Praedinius Gymnasium, Groningen
05.06.10 : Powerfest @Melkweg, Amsterdam?
02.07.10 : Peacedog Festival @Ede
14.08.10 : Robles Rock @Grootegast?
28.08.10 :Rupspop @ Emmen?
29.11.10 :Lady GaGa @Ahoy, Rotterdam?
Nog geen idee of het allemaal doorgaat, maar dat zie ik nog wel. En wie weet komen er nog dingen bij. En nu wete ik niks meer, dus ga ik maar eens aan mijn huiswerk beginnen.
'xoxo

14.5.10

Friend like that

Vandaag was zo leuk (:
nouja, het begon best kut want ik moest om 6uur uit me bed want ik moest om 7 uur werken. doorgewerkt tot 12 uur. om kwart over 1 was gerben hier. Toen gingen we chillen enso, en toen moest ik om 20over2 bij de dokter zijn, en gerben ging mee. en toen gingen we terug naar huis en gingen we tosti's eten. Daarna gingen we naar de stad., Nieuwe schoenen voor gerben en een bikini voor mij kopen. En toen hebben we ook neiuwe haarverf voor gerben gekocht. Toen gingen we weer naar huis. We hadden besloten dat gerben hier bleef eten dus gingen we even pizzabodems halen bij de AH. maar die waren er niet meer, dus gingen we helemaal naar de AH in lewenborg lopen ;o. maar was wel vet gezellig. en toen waren we thuis en ging ik gerben zn haar verven. en het is heel mooi geworden, en toen gingen we onze pizza's eten en toen ging ik gerbens haar nog stijlen. en toen gingen we foto's maken. en nou heb ik hele mooie foto's van gerben (:


maar wat ik even in het speciaal tegen gerben wil zeggen;
Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen. Ik kan zo goed met je praten, je staat altijd voor me klaar. Als er wat is vrolijk jij me altijd weer op. Je bent echt de beste vriend die ik ooit heb gehad,. ik kan met woorden niet beschrijven hoeveel jij eigenlijk voor me betekend. bedankt dat je er altijd voor me bent, ik hou van je.


'xoxo

13.5.10

I'd do anything

en toen zag ik je weer. het was zo plotseling, en in eerste instantie werd ik behoorlijk boos. boos omdat je me zo veel pijn had gedaan., maar ik kon mijn ogen niet van je afhouden. Even later zag je mij en kwam je naar me toe. Je stootte me aan, lachte naar me en zei ''hoi''. Gewoon heel simpel ''hoi''. maar voor mij was dat al genoeg om alles om me heen even te vergeten. we praatten even en toen liep je weer weg. het was maar heel even, maar het was echt geweldig.
ik snap niet waarom je het niet nog een keer wilde proberen, waarom het zo plotseling over moest zijn, maar dat ik jou keuze geweest en het enige wat ik kan doen is die accepteren.

Ik mis je.


'xoxo

12.5.10

Everything you ever wanted

Het voelt alsof ik je verlies. Alsof ik nooit meer zal spreken. Alsof je opeens van gedachten bent veranderd en mij toch niet meer mag. En het voelt niet fijn, echt niet :$
Ik mis onze gesprekken, ik mis onze smsjes. Ik mis onze leuke tijden.
Wat is daar nu nog van over? niks..
Het voelt zo.. onbeschrijfelijk. Als een leegte, een leegte die jij eerst vulde. Nu lijkt het alsof je er niet meer bent, alsof je me niet meer ziet staan,.

Ik mis je ;(

I need you today

I Miss You

Haii (:
ik schrijf deze blog terwijl ik bij frans zit. Ben net klaar met mijn SO en het ging best wel slecht. Nu heb ik helemaal een hekel aan mijn concentratie probleem D:
Is het je al opgevallen dat elke titel van elk stukje dta ik schrijf de titel van een liedje is? Vast niet, want dit is pas mijn 2e stukje :$ maargoed, de 1e was Welcome to my life, van Simple Plan. En deze is I miss you, van Blink 182. Ik hou echt van die bands <3

Ik heb zo'n zin in 3 juli. Dan zie ik Only Seven Left eindelijk weer. Ik ga samen met suzanne en marijke en ik blijf met suuz bij marijke slapen.

I love Only Seven Left.


'xoxo

11.5.10

Welcome to my life.

Hai (:
Ik heb net besloten om hier elke dag te gaan posten. Voor de lol, en omdat ik het superfijn vind om mijn gevoel van me af te kunnen schrijven.

Omdat dit de 1e post is wil ik een aantal mensen bedanken die altijd voor me klaarstaan en zeker een grote inspratiebron voor me zijn.

~ Gerben, Suzanne, Marijke, Sandra, Mark & Daan (:
ik hou van jullie.


'xoxo