Ik was zo blij toen ik je leerde kennen, zo blij. Eindelijk iemand die me begreep. Iemand die mijn problemen aan kon horen en me kon helpen als ik het moeilijk had. Van binnen bloeide ik helemaal op. Het was zo fijn dat ik jou had gevonden. Je was heel veel voor mij gaan betekenen, en ik ook voor jou. Jij voelde als mijn beste vriend.
Ik kreeg smsjes van je; '' Slaaplekkersweety (L) weet dat ik er 24/7 voor je ben, en dat ik om je geef(K) '' of '' Mornin' BF(L) '' Er is nog nooit iemand geweest die zulke smsjes naar me heeft gestuurd en ik wist niet dat ik ooit zo blij kan worden, van eigenlijk, simpele smsjes.
Maar ze zeggen, aan alle mooie dingen komt een eind.. en ik ben heel er bang, dat dat einde nu in zicht is. Ik wil het zo graag goed met je maken, ik wil je zo graag laten geloven dat ik het niet heb gedaan. Ik wil er zo graag weer voor je zijn, met je praten, samen films kijken en alles wat we samen deden.
Je betekend heel veel voor me, nog steeds, en dat zal altijd zo blijven. Kun je me alsjeblieft vergeven voor al mijn fouten?..
'xoxo
Geen opmerkingen:
Een reactie posten