14.6.10

Live life loud.

Kan iemand me vertellen waarom het leven zo moeilijk is? Want ik heb namelijk geen flauw idee..

Soms zou ik zo ontzettend graag willen dat ik weer dat vrolijke meisje van 7 jaar was. Want toen wist ik niet dat het leven zo vreselijk zou zijn, en ook niet dat het leven eigenlijk een bitch is. Toen was alles leuk en vrolijk en perfect, met allemaal leuke mensen om me heen. En nu?, nu is het niet altijd meer zo leuk en vrolijk en perfect, en het leven is écht een bitch.

maargoed, ze zeggen altijd; je moet er maar het beste van maken.
en dat is wat ik nu ga doen, gewoon genieten van alle leuke dingen en er het beste van maken, want ik wil dolgraag weer dat gelukkige en vrolijke meisje zijn, Alleen dan 7 jaar ouder.
'xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten