8.6.10

In your arms


Ik weet niet hoe ik het je duidelijk moet maken, hoe ik je duidelijk moet maken dat ik zo graag bij je zou willlen zijn, hoe graag ik zou willen dat me vast zou houden. Ook al zou het maar voor even zijn. Het zou me zo geweldig lijken, zo perfect.

Elke keer als ik je zie, en je lacht naar me, dan voel ik me zo blij, zo gelukkig. Het is eigenlijk best gek, dat ik er van gelukkig word om jou te zien lachen en als je dan ook nog gewoon alleen maar ''hoi'' zegt, dan voelt het alsof ik niks meer kan, het enige wat dan nog wil is naar jou kijken.

en nog iets geks, als ik met je op msn praat en je maakt een lieve opmerking, of door alleen maar te zeggen; ""Je kan het wel''. Dat maakt me zo blij. Het geeft me gewoon vertrouwen in mezelf en stiekem voelt het verschrikkelijk goed.


'xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten