Hoi (:
ik weet totaal niks te schrijven, dus ik ga maar even een lijstje maken van leuke dingen die ik nog ga doen.
ik weet totaal niks te schrijven, dus ik ga maar even een lijstje maken van leuke dingen die ik nog ga doen.
21.05.10 : Schoolfeest @Preaedinius Gymnasium, Groningen
04.06.10 : Gala @Praedinius Gymnasium, Groningen
05.06.10 : Powerfest @Melkweg, Amsterdam?
02.07.10 : Peacedog Festival @Ede
14.08.10 : Robles Rock @Grootegast?
28.08.10 :Rupspop @ Emmen?
29.11.10 :Lady GaGa @Ahoy, Rotterdam?
Nog geen idee of het allemaal doorgaat, maar dat zie ik nog wel. En wie weet komen er nog dingen bij. En nu wete ik niks meer, dus ga ik maar eens aan mijn huiswerk beginnen.
'xoxo
Het gaat door, liefje!
BeantwoordenVerwijderenEn het wordt helemaal tofleuktegekwauwie <3.
iloveyouu.
Remember that and,
I'll always be there for you.
xxxx Suo'tje.